REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

WWW.SDC.PL



§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych na rzecz Usługobiorców drogą elektroniczną, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania Umów o dostarczanie Usługi Cyfrowej, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

  5. Serwis umożliwia Klientom złożenia Zamówienia na Usługę świadczoną przez Operatora, w tym między innymi usługę hostingu, cloud server, usługę pośrednictwa w Rejestracji Domeny na rzecz Klienta, certyfikatu SSL – każdorazowo usługa jest określona w specyfikacji Usługi dostępnej w Serwisie.

  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    1. kodeksu cywilnego,

    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    3. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,

    4. ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

    5. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.


§ 2

DEFINICJE

  1. REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.

  2. SERWIS - serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.sdc.pl stanowiący zorganizowaną platformę internetową umożliwiającą Użytkownikom korzystanie z usług Operatora.

  3. USŁUGA ELEKTRONICZNA usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.

  4. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu umożliwiający stworzenie Konta. Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie przez Usługodawcę Konta odpowiadającego konkretnemu Usługobiorcy.

  5. KONTO (PROFIL) – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz poufnym hasłem Usługobiorcy, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy. Warunkiem niezbędnym do założenia Konta w Serwisie jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu.

  6. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie Serwisu umożliwiający złożenie Zamówienia.

  7. USŁUGODAWCA, OPERATOR Adrian Zając wykonujący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą ADRIAN ZAJĄC sdc.pl wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki , siedziba i adres do doręczeń : ul. Nad Drwiną 8b, 30-741 Kraków, NIP: 5252736884 , REGON: 369318377 , adres e-mail: info@sdc.pl, numer telefonu: +48 516 604 084.

  8. USŁUGOBIORCA, UŻYTKOWNIK osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usług Elektronicznych Serwisu.

  9. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę o dostarczenie Usługi Cyfrowej z Usługodawcą.

  10. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

  11. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  12. USŁUGA CYFROWA - usługa świadczona przez Operatora na rzecz Klienta, dostępna i szczegółowo opisana za pośrednictwem Serwisu. Wśród Usług Cyfrowych świadczonych przez Usługodawcę można wyróżnić:

    1. rejestrację domeny internetowej dla Klienta oraz jej późniejsze utrzymanie,

    2. świadczenie hostingu strony internetowej Klienta przez konkretny Okres Abonamentowy, jak również usług z tym bezpośrednio związanych,

    3. cloud server,

    4. certyfikat SSL.

  13. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej.

  14. UMOWA - umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.

  15. OKRES ABONAMENTOWY – czas na jaki została zawarta Umowa o dostarczanie Usługi Cyfrowej pomiędzy Klientem oraz Operatorem. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Abonamentowego uważa się dzień odpowiadający dniu zakończenia poprzedniego Okresu Abonamentowego, a gdyby takiego dnia w danym miesiącu kalendarzowym nie było, ostatni dzień w danym miesiącu. Operator udostępnia Okresy Abonamentowe wynoszące: 1, 3, 6, 12, 24, 36 miesięcy.

  16. ŚRODOWISKO CYFROWE - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Usługobiorcę w celu uzyskania dostępu do Usługi Cyfrowej lub w celu korzystania z niej.

  17. KOMPATYBILNOŚĆ - współdziałanie Usługi Cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Usługi Cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.

  18. FUNKCJONALNOŚĆ - zdolność Usługi Cyfrowej do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem jej przeznaczenia.

  19. INTEGRACJA - połączenie Usługi Cyfrowej z elementami Środowiska Cyfrowego Usługobiorcy i włączenie jej do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie Usługi Cyfrowej.

  20. I NTEROPERACYJNOŚĆ - zdolność Usługi Cyfrowej do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Usługi Cyfrowej tego samego rodzaju.


§ 3

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z:

    1. Konta,

    2. Formularza Zamówień,

    3. Wyszukiwarki domen.

  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. Okres na jaki została zawarta umowa:

    1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony,

    2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę ,

    3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na skorzystaniu z Wyszukiwarki domen jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania z tej usługi elektronicznej bądź rezygnacji z jej korzystania.

  4. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.


§ 4

ZAWARCIE UMOWY ORAZ REKLAMACJA I ODSTĄPIENIE

  1. Informacje dotyczące Usług Cyfrowych oraz ich zamawiania.

  1. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę zawartcia Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej na warunkach podanych w jej opisie,

  2. Cena Usługi Cyfrowej uwidoczniona w Serwisie podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto. W zależności od Usługi Cyfrowej, Cena dotyczy całości Usługi Cyfrowej bądź pojedynczego Okresu Abonamentowego jej świadczenia.

  3. Cena Usługi Cyfrowej uwidoczniona w Serwisie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.

  4. Usługodawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen. Obok informacji o obniżce, Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa Cyfrowa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia jej oferowania do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki,

  5. w celu złożenia Zamówienia Klient ma obowiązek:

  1. wybrać Usługę Cyfrową bądź jeden z jej pakietów i wypełnić Formularz Zamówienia (Usługobiorca może składać Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok),

  2. wypełnić formularz z danymi do faktury,

  3. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu,

  4. zaakceptować Regulamin i politykę prywatności Serwisu oraz wyrazić,

  5. kliknąć w przycisk „zamawiam z obowiązkiem zapłaty ”.

  1. Zawarcie Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.

    1. Do zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia zgodnie z pkt 1.5 niniejszego paragrafu,

    2. po złożeniu Zamówienia Operator niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres mailowy,

    3. potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

    4. z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2.3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej między Klientem, a Usługodawcą,

    5. Usługa Cyfrowa zostaje aktywowana (na wybrany przez Klienta Okres Abonamentowy) w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia Zamówienia, chyba że wskazany został inny, indywidualny termin rozpoczęcia świadczenia Usługi ,

    6. każde zawarcie umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej będzie potwierdzane dowodem zakupu (faktura VAT), który po dokonaniu płatności będzie wysyłany na adres Klienta podany w Formularzu Zamówienia,

    7. w przypadku płatności abonamentowej, faktury VAT będą dostarczane wraz z nadejściem kolejnego Okresu Abonamentowego i po dokonaniu płatności przez Klienta.

  1. Sposoby płatności.

    1. Usługodawca udostępnia płatność za pośrednictwem:

      1. przelewu tradycyjnego,

      2. elektronicznych serwisów płatności (PayPal, Stripe).

    2. w przypadku płatności na rachunek bankowy, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: IBAN PL 54 1160 2202 0000 0006 0036 3484 (Millennium SA) ADRIAN ZAJĄC sdc.pl, siedziba i adres do doręczeń: ul. Nad Drwiną 8b, 30-741 Kraków, NIP: 5252736884. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

    3. Klient jest zobowiązany do dokonania zapłaty w terminie 3 dni od momentu złożenia Zamówienia, chyba że Klientowi został wskazany indywidualny termin płatności z tytułu złożonem Zamówienia.

    4. Usługa Cyfrowa dostarczana jest przez Okres Abonamentowy, za jaki Użytkownik uiścił opłatę i ulega przedłużeniu z chwilą zapłaty za kolejny Okres Abonamentowy. W braku zapłaty Usługa Cyfrowa przestaje być dostarczana.

    5. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    2. podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są określone w ustawie Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

    3. Usługodawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, za brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową przez cały okres trwania Umowy,

    4. Klient zobowiązany jest do współpracy z Usługodawcą w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klienta,

    5. zawiadomienia o braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania Klient może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sdc.pl ,

    6. w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę,

    7. Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania,

    8. w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,

    9. Klient może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach,

    10. w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Usługodawca odpowiednio:

  1. doprowadza Usługę Cyfrową do zgodności z Umową na swój koszt,

  2. obniża cenę Usługi Cyfrowej (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny Usługi Cyfrowej zgodnej z umową do Usługi Cyfrowej niezgodnej z umową oraz dodatkowo w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa dostarczana w sposób ciągły - uwzględniać czas, w którym była niezgodna z Umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o obniżeniu ceny,

  3. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 – Usługodawca zwraca im cenę Usługi Cyfrowej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 zobowiązany jest niezwłocznie zaprzestać korzystania z Usługi Cyfrowej,

    1. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS,

    2. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeśli przed odstąpieniem od Umowy, Klient z niej faktycznie korzystał.

  1. Odstąpienie od umowy.

    1. Z zastrzeżeniem pkt 5.4 Usługobiorca będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni,

    2. w razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą,

    3. termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może odstąpić od umowy, liczy się od dnia zawarcia umowy,

    4. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz podmiotowi, o którym mowa w § 10:

    1. o świadczenie usług, za które podmiot jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,

    2. w przypadku umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,

    1. po odstąpieniu od umowy przez Konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgodnie z niniejszym paragrafem z 4.10 c) niniejszego paragrafu, Usługodawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Usługobiorcę w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej za wyjątkiem treści, które:

      1. są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową która stanowiła przedmiot Umowy,

      2. dotyczą wyłącznie aktywności Usługobiorcy w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej, która stanowiła przedmiot umowy,

      3. zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,

      4. zostały wytworzone przez Usługobiorcę wspólnie z innymi Usługobiorcami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

    2. z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 5.5 niniejszego paragrafu, Usługodawca na żądanie Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Usługobiorcę w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej - nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i w powszechnie używanym formacie do odczytu maszynowego,

    3. w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić Usługobiorcy dalsze korzystanie z Usługi Cyfrowej,

    4. Usługodawca przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem będącym Przedsiębiorcą w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta będącego Przedsiębiorcą żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.

    5. Pod rygorem natychmiastowego zawieszania świadczenia usług, Usługobiorca jest zobowiązany do niewykonywania poniższych czynności, wykorzystując zasoby Usługodawcy:

      1. nieupoważnione włamywanie się do obcych systemów komputerowych (hackowanie);

      2. prowadzenie ataków DDOS;

      3. utrudnianie działania obcym systemom komputerowym poprzez wysyłanie/przekierowywanie strumienia danych i/lub e­maili (SPAM/mail­bombing);

      4. poszukiwanie otwartych punktów dostępu do systemów komputerowych (port scanning);

      5. wysyłanie maili do osób trzecich w celach reklamowych, o ile adresat nie wyraził na to zgody;

      6. fałszowanie adresów IP, nagłówków e­mail i news, jak również rozprzestrzenianie wirusów;

      7. instalowanie serwerów gier, chyba że postanowiono inaczej lub oferta przewiduje instalacje gier.

  1. Przedłużenie Usługi Cyfrowej na kolejny Okres Rozliczeniowy.

    1. Usługa Cyfrowa podlega automatycznemu przedłużeniu na kolejny Okres Abonamentowy.

    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wysyłania drogą elektroniczną, na adres podany przy zakładaniu Konta, wiadomości przypominającej o terminie dokonania płatności bądź zakończenia trwającego Okresu Abonamentowego, a także innych wiadomości mailowych związanych z działaniem Serwisu.

    3. W przypadku chęci anulowania Usługi Cyfrowej na kolejny Okres Abonamentowy, Usługobiorca jest zobowiązany dokonać jej za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: info@sdc.pl.

    4. W przypadku Usługi Cyfrowej hostingu, nieprzedłużenie Usługi Cyfrowej na kolejny Okres Abonamentowy spowoduje, że Usługobiorca utraci dostęp do hostowanej strony internetowej po zakończeniu ostatniego opłaconego Okresu Abonamentowego.



§ 5

WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI CYFROWEJ

  1. Ogólne warunki świadczenia Usług Cyfrowych.

    1. Usługodawca w ramach umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej świadczy podstawową pomoc techniczną związaną z zakupionymi Usługami Cyfrowymi.

    2. Usługodawca może odmówić udzielenia pomocy technicznej, jeżeli wykracza ona poza zakres podstawowej pomocy lub gdy Klient nie uiszcza Ceny za dodatkowe zlecenie.

    3. Do podstawowej pomocy technicznej związanej z Usługą Cyfrową nie zalicza się modyfikacji strony internetowej Klienta, instalacji i konfiguracji aplikacji, usuwania infekcji oraz wirusów, itp.

    4. Działania nieobjęte podstawową pomocą techniczną zostają wyceniane w ramach odrębnych, odpłatych Usług Cyfrowych.

  2. Warunki korzystania z hostingu.

    1. Po zakupieniu Usługi Cyfrowej hostingu, Operator utrzymuje stronę internetową Klienta na swoim hostingu.

    2. Szczegółowe warunki świadczenia Usługi Cyfrowej hostingu oraz jej zakres jest zależny od pakietu wybranego przez Klienta. Szczegółowy opis konkretnych pakietów został zamieszczony na stronie Serwisu.

    3. Usługa Cyfrowa jest dostarczana po upływie terminu na odstąpienie od umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej zawartej na odległość, chyba że Klient wyraził zgodę na dostarczenie Usługi Cyfrowej przed tym terminem za utratą prawa do odstąpienia od Umowy po dostarczeniu Usługi Cyfrowej. Nie dotyczy to Przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką.

    4. Operator ma dostęp do danych, w tym danych osobowych wprowadzanych za pośrednictwem hostowanej domeny.

    5. Operator nie odpowiada za działanie hostowanej domeny internetowej (strony, serwisu, sklepu internetowego itd.) w przyszłości, po jego uruchomieniu oraz rozpoczęciu hostingu. Poza zakresem Usługi Cyfrowej jest m.in. wykonywanie aktualizacji, szybkość działania, funkcjonowanie domeny internetowej czy pozycjonowanie strony.

    6. Klient może wprowadzać dowolne modyfikacje w swoim serwisie (dodatkowe wtyczki, motywy), jednakże Operator nie odpowiada za ich działanie i wpływ na serwis.

    7. Jeżeli Klient nie opłaci Usługi Cyfrowej hostingu na kolejny Okres Abonamentowy (płatność za Okres Abonamentowy z góry), jego domena internetowa hostowana w ramach Usługi Cyfrowej jest kasowana. Domena internetowa jest wówczas odłączana od hostingu Operatora, a ewentualnie pliki, witryny oraz bazę danych Operator może wysłać Klientowi na żądanie, jednak musi ono zostać zgłoszone w ciągu 30 dni od braku terminowego uiszczenia płatności.

    8. Operator może udostępnić Klientowi na jego żądanie dostęp przez FTP do plików jego serwisu na hostingu.

    9. Hosting Biznes” stanowi Usługę Cyfrową dostępną wyłącznie dla podmiotów profesjonalnych, wykorzystujących hosting w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

  1. Rejestracja domen.

    1. Rejestrując w ramach zawartej Umowy domenę internetową wybraną przez Klienta, Usługodawca działa jako pośrednik serwisu yourdot.com.

    2. Rejestracja domeny stanowi Usługę Cyfrową, a Okres Abonamentowy świadczenia tejże Usługi Cyfrowej wynosi 1 rok. W celu utrzymania domeny na kolejny Okres Abonamentowy, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za kolejny rok świadczenia Usługi Cyfrowej.

    3. Reklamacja oraz odstąpienie od umowy w przypadku rejestracji i utrzymania domeny odbywają się na zasadach określonych w § 4 pkt 4, 5 i 6 niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających ze statusu Przedsiębiorcy nieobjętego ochroną konsumencką, o których mowa w § 11 Regulaminu.

    4. Operator może zmienić Cenę za kolejny Okres Abonamentowy, o czym poinformuje Klienta przed dokonaniem opłaty za kolejny Okres Abonamentowy świadczenia Usługi Cyfrowej.

    5. W przypadku nieudanej rejestracji domeny, Operator niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia nieudanej rejestracji, zwraca Klientowi wpłaconą przez niego Cenę. Zwrot na rzecz Klienta będącego Przedsiębiorcą następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, a w przypadku Klienta będącego Konsumentem w sposób przez niego wskazany, w tym poprzez zwrot na wskazany nr rachunku bankowego.

    6. Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Przedsiębiorcy za:

      1. zajęcie domeny przez inny podmiot lub osobę trzecią w przypadku nieuregulowania płatności zgodnie z terminem wskazanym przez Operatora,

      2. roszczenia wobec Klienta przez osoby lub podmioty trzecie

      3. włamania na serwery Klienta, w szczególności poprzez błędy i luki w zabezpieczeniach

      4. utratę lub niezachowanie tajemnicy danych autoryzujących dostęp do narzędzi online udostępnianych przez Operatora.


§ 6

WARUNKI ZMIANY I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Zmiana zakresu świadczonych przez Usługodawcę usług:

    1. strony mogą zgodnie rozszerzyć zakres świadczonej usługi przed upływem Okresu Abonamentowego,

    2. zmiana, o której mowa w pkt 1.1, odniesie skutek z początkiem kolejnego Okresu Abonamentowego, chyba że strony uzgodnią krótszy termin realizacji,

    3. zakres zmian Operator i Klient ustalają za pośrednictwem poczty elektronicznej,

    4. w przypadku zmiany zakresu Usług w trakcie Okresu Abonamentowego skutkujących zmianą wysokości opłat, wynagrodzenie Usługodawcy za dany Okres Abonamentowy obliczone zostanie proporcjonalnie do korzystania z tych usług.

  2. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

    1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta),

    2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sdc.pl . U mowa w takim wypadku wygasa po upływie 3 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),

    3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i abezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 1 dnia od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),

    4. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

  3. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.


§ 7

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH PRZEZ USŁUGODAWCĘ

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sdc.pl.

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.



§ 8

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści stanowiące integralną część Serwisu korzystają z ochrony prawno-autorskiej i (z wyłączeniem treści zamieszczanych przez Użytkowników oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Adriana Zając wykonującego jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą ADRIAN ZAJĄC sdc.pl wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki , siedziba i adres do doręczeń : ul. Nad Drwiną 8b, 30-741 Kraków, NIP: 5252736884 , REGON: 369318377 . Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości Serwisu bez zgody Usługodawcy.

  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Serwisu stanowi naruszenie prawa autorskiego i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

  3. Usługobiorca przesyłając za pośrednictwem Serwisu pliki oraz inne treści, a także umieszczając je na swojej stronie internetowej potwierdza swoje prawo do dysponowania nimi oraz ponosi w związku z tym odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w wypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Serwisu lub Usługodawcy w tym zakresie, zobowiązuję się zwolnić Serwis lub Usługodawcę z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu naruszeń oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.




§ 9

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca wyznacza punkt kontaktowy w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) w miejscu swej siedziby, o której mowa w § 2 niniejszego Regulaminu oraz pod adresem e-mail: info@sdc.pl.

  2. Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści bezprawnych za pośrednictwem Serwisu (poprzez komentarze, opinie etc.), a także treści:

  1. niezwiązane z tematyką Serwisu,

  2. bezpodstawnie naruszające dobre imię Usługodawcy,

  3. zawierające słowa powszechnie uznawane za niecenzuralne,

  4. promujące działalność konkurencyjną względem Usługodawcy.

  1. W przypadku publikowania treści, o których mowa w pkt 2, Usługodawca ma możliwość ich moderacji ( odmowa publikacji treści, depozycjonowanie treści, usunięcie treści, uniemożliwienie dostępu do treści, ograniczenie lub wyłączenie monetyzacji treści, zawieszenie lub zamknięcie konta użytkownika, zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi na rzecz użytkownika).

  2. W przypadku automatycznego moderowania publikowanych przez Usługobiorców treści za pośrednictwem algorytmu, Usługobiorcy nie tracą uprawnienia do odwołania się od decyzji Usługodawcy. Odwołać można się za pośrednictwem adresu e-mail: info@sdc.pl . Odwołując się należy opisać zwięźle zaistniały stan faktyczny oraz uzasadnić powody odwołania. Usługodawca rozpatrzy odwołanie w sposób wskazany przez przepisy Aktu o Usługach Cyfrowych w terminie 14 dni.

  3. Usługobiorca, który stwierdzi naruszenie zasad opisanych w niniejszym paragrafie ma możliwość zgłoszenia niedozwolonych treści publikowanych w Serwisie za pośrednictwem adresu e-mail: info@sdc.pl .

  4. Zgłoszenie, o którym mowa w pkt 5, musi zawierać następujące elementy:

  1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których Usługobiorca zarzuca, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;

  2. jasne wskazanie przez Usługobiorcę dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;

  3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;

  4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

  1. Usługodawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, o którym mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu oraz poinformuje o pozytywnym lub negatywnym jego rozpatrzeniu bez zbędnej zwłoki.

  2. W przypadku uznania zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 za zasadne, Usługobiorca w miarę możliwości poinformuje Usługobiorcę odpowiedzialnego za naruszenie o fakcie dokonania moderacji opublikowanych przez niego treści wraz z wymaganym uzasadnieniem.

  3. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe wraz z uzasadnieniem swoich podejrzeń i przekazaniem znanych mu informacji.

  4. Usługodawca informuje Usługobiorców o istotnych zmianach Regulaminu.

  5. Usługobiorcy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych Usługobiorców niezgodnie z celami Serwisu lub z naruszeniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

  6. Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Usługobiorców o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Serwisu, w szczególności o przerwach w dostępie.

  7. Usługodawca podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu pod względem formalnym i prawnym.

  8. Usługodawca będzie uwzględniał wszelkie zmiany przepisów prawnych i dokonywał aktualizacji Serwisu zgodnie w tymi zmianami.

  9. Aktualizacja systemu Serwisu dokonywana będzie przez Usługodawcę bez obciążania Usługobiorców dodatkowymi kosztami.

  10. Usługodawca podejmuje wszelkie środki, w celu ochrony danych Usługobiorców.

  11. Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców będących Przedsiębiorcami:

  1. za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Serwisu, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,

  2. w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z systemem Serwisu,

  3. za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,

  4. za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,

  5. za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych w Serwisie,

  6. za niemożność zalogowania się w systemie Serwisu spowodowaną w szczególności: jakością połączenia, awarią systemu teleinformatycznego lub sieci energetycznej, błędną konfiguracją oprogramowania Usługobiorców niebędących Konsumentami,

  7. za skutki związane z utratą hasła.

  1. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie ma dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu.

  2. Zabronione jest w szczególności przesyłanie w Serwisie Informacji:

    1. wprowadzających w błąd,

    2. fikcyjnych,

    3. naruszających prawa Usługodawcy lub osób trzecich,

    4. naruszających Regulamin,

    5. naruszających obowiązujące przepisy prawa,

    6. naruszających dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego,

    7. dyskryminujących, wulgarnych, obraźliwych, obscenicznych,

    8. danych osobowych osób trzecich, z zastrzeżeniem danych reprezentantów i pełnomocników Klienta, jak również danych osobowych, które Klient przetwarza, jako administrator danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności RODO,

    9. linków do Informacji o których mowa powyżej.

    1. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie do podejmowania wszelkich czynności w celu weryfikacji tożsamości i identyfikacji Klienta, w rozumieniu przepisów Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, a Klient zobowiązany jest udzielać Usługodawcy w tym zakresie niezbędnych informacji, wyjaśnień i dokumentów. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że w przypadku nieotrzymania wymaganych informacji, Usługodawca może wstrzymać się ze świadczeniem usług, co nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń Klienta względem Usługodawcy.



§ 10

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE

PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

  1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.

  2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną w zakresie:

    1. niedozwolonych postanowień umownych,

    2. odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową,

    3. prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,

    4. zasad dotyczących Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej.

  3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.

  4. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.



§ 11

OGRANICZENIA W STOSUNKU DO PRZEDSIĘBIORCÓW I PODMIOTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

    1. Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców niebędących Konsumentami:

    1. za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Serwisu, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,

    2. w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z systemem Serwisu,

    3. za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,

    4. za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,

    5. za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych w Serwisie,

    6. za niemożność zalogowania się w systemie Serwisu spowodowaną w szczególności: jakością połączenia, awarią systemu teleinformatycznego lub sieci energetycznej, błędną konfiguracją oprogramowania Usługobiorców niebędących Konsumentami,

    7. za skutki związane z utratą hasła.

  1. Odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody związane ze świadczonymi przez Usługodawcę Usługami Cyfrowymi ograniczona zostaje do wysokości opłat uiszczanych przez Klienta niebędącego Konsumentem.


§ 12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane zgodnie z niniejszym Regulamin zawierane są zgodnie z prawem polskim. Zgodnie z tym prawem należy dokonywać jego wykładni, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, a wszelkie spory związane ze świadczeniem usługi rozpatrywane będą przez polskie sądy powszechne. Językiem Regulaminu jest język polski i w tym języku Umowa zostaje zawarta.

  2. Zmiany Regulaminu są dokonywane przez Usługodawcę w dowolnym czasie i wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania w Serwisie, przy czym do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu dotychczasowym, chyba że zmiany dotyczą wprowadzenia nowych lub rezygnacji ze świadczenia usług, Cennika, procedury składania Zamówień, zmiany w danych Usługodawcy lub dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca informuje Klientów o zmianach Regulaminu poprzez opublikowanie informacji o zmianach w Serwisie, a w przypadku Klientów, którzy zawarli Umowy, poprzez przesłanie odnośnika do zmian na wskazany adres e-mail Klienta. Klient, który nie zgadza się na zmiany wprowadzone Regulaminem, może rozwiązać Umowę. W takim przypadku Klient jest zobowiązany dochować miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, w okresie wypowiedzenia Klienta obowiązuje Regulamin w brzmieniu dotychczasowym, chyba że Klient wypowiedział Umowę już po wejściu w życie Regulaminu.

  3. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów między Serwisem, a Usługobiorcami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 5 niniejszego paragrafu.

  5. Sądowe rozstrzyganie sporów:

    1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,

    2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Przedsiębiorcą, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

  6. Za zgodą Usługodawcy, Klient może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę trzecią, która spełnia wymogi określone w Regulaminie.

  7. Usługodawca może uzależnić udzielenie zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy w szczególności od wykonania przez Klienta wszystkich zobowiązań wobec Usługodawcy.

  8. Za przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy Usługodawca może pobrać opłatę, jeżeli jej wysokość została określona w Cenniku lub została ustalona indywidualnie przez strony.